dilluns, 28 d’abril del 2008

Adopcions urgents!!

Bueno... es nota que arriba l'estiu... al veterinari estem plens de gossos que busquen cases de acollida o adoptans, siusplau, difundiu si podeuu ens farieu un favor!!
a continuació penjare els mes "urgents"... tenin en compte que tots ho son...

Husky, hembra, está en Terrasa. Tiene 7-8 años. Amarrada a un árbol desde hace dos semanas, sin caseta ni refugio. Duerme sobre unos cartones. Está sin esterilizar, por lo que en cuanto salga a celo, la cubrirá el primero que pase. El sitio está junto a un camino de elevado tránsito, cualquiera puede quedarse con ella o hacerle daño. Su propietario tiene serios problemas familiares y personales, está en paro, parece que es alcohólico, actualmente vive en una pensión, le ha puesto los cartones y unos cojines y acude a diario a llevarle agua y comida (que consigue en los contenedores de los restaurantes cercanos). Su situación no parece que vaya a mejorar a medio plazo, por lo que no se cuenta con que pueda ocuparse de la perra de nuevo. Es urgente sacarla de allí.







Els següents se'ls va trobar una clienta del veterinari on faig les practiques, actualment ens tornem per donar-lis el biberó.


Cadells en adopció, nascuts el 21 d’abril
Dos mascles, creuats
PASTOR BELGA X PASTOR ALEMANY
PODEU TRUCAR A
CENTRE VETERINARI PORTA 93 359 80 31

(encara no tenim les fotos)


La seguent es diu Kira, es una American Stafford, esta malalta i avui la portaven a sacrificar, han aconseguit que els amos la tinguin 24h mes... es MOLT URGENT trobarli una casa d'acollida com a minim... te lesions cutaneos segurament degudes a la Leishmania, pero encara no sabem quin titol...també té sarna... tot te tractament.. siusplau!